Saturday, August 8, 2009

Enrique Inglesias

Salam...

Ntah bagaimana, sekarang ni jari-jemari terasa gatal nak melukis pulak...dah la hampir 15 tahun tak melukis...tetapi kerana didesak oleh minat, saya beranikan juga untuk melukis potret..Untuk potret pertama setelah sekian lama....saya memilh selebriti Enrique Inglesias. Saya memang minat kat penyanyi nie, dan "it's an honor to draw his potrait"...So, saya mulakan tugas...

Setelah 2 hari melukis, akhirnya potret Enrique Inglesias pun siappp....Walaupun begitu, saya merasakan masih ada kekurangan pada potret tersebut...Tetapi, saya tidak tahu apa yang kurangnya...Anda tentukan sendiri dan saya amat menghargai sebarang komen mengenai lukisan saya...Ini potretnya...

No comments:

Post a Comment

BlogMalaysia.com

Entertainment Blogs - Blog Catalog Blog Directory
a href="http://www.linkreferral.com/adwel.pl?oldrefid=255974">

Meta Tag Analyzer Tool

Meta Tag Analyzer
Check your meta tags!

example: http://www.host.com.
URL

(optional)
User Agent * (optional)


Please enter the access code as displayed above.
Access code

Online Meta Tag Analyzer provide by SEOCentro.