Saturday, August 8, 2009

Koleksi Potret Zaman TerLampau...:-D

Assalamualaikum,

Mengimbas kembali, saya mula menghasilkan potret ini semasa di bangku sekolah lagi apabila seorang guru pendidikan seni mengajar kami semua tentang teknik-teknik melakar potret. Sejak daripada itu, saya bertambah minat atau 'obsessed' dengan melukis potret. Saya masih menyimpan beberapa potret selebriti terkenal yang dilukis pada ketika itu (walaupun gambarnya agak kabur). Sekarang ini, dengan bantuan teknologi canggih Internet, saya berpeluang untuk mengabadikan koleksi potret-potret (yang dilukis semasa saya di tingkatan 4) di dalam blog ini untuk tatapan saya dan juga anda semua...




Brad Pitt - gambar sudah tidak begitu jelas sebab dah berbelas-belas tahun..:-)
(jika gambar "missing", sila emel saya -->neoplanet9@yahoo.com)





Keanu Reeves - (jika gambar "missing", sila emel saya -->neoplanet9@yahoo.com)




Pierce Brosnan - (jika gambar "missing", sila emel saya -->neoplanet9@yahoo.com)






Tom Cruise - (jika gambar "missing", sila emel saya -->neoplanet9@yahoo.com)

No comments:

Post a Comment

BlogMalaysia.com

Entertainment Blogs - Blog Catalog Blog Directory
a href="http://www.linkreferral.com/adwel.pl?oldrefid=255974">

Meta Tag Analyzer Tool

Meta Tag Analyzer
Check your meta tags!

example: http://www.host.com.
URL

(optional)
User Agent * (optional)


Please enter the access code as displayed above.
Access code

Online Meta Tag Analyzer provide by SEOCentro.